Τα Νέα της Wurth Hellas


Ο Όμιλος Würth με διψήφια ποσοστά ανάπτυξης και πάλι – η Γερμανία εξακολουθεί να είναι η ισχυρότερη αγορά που δείχνει άνω του μέσου όρου ανάπτυξη.



• Πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,3 τοις εκατό σε 9,7 δισεκατ. Ευρώ.
• 66.113 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο.
• Επενδύσεις σε επίπεδο ρεκόρ.

Το 2011, ο Όμιλος Würth έθεσε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων, με την επίτευξη τζίρου κατά 9,7 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με την προκαταρκτική ετήσια οικονομική δήλωση, η εταιρία αναπτύχθηκε κατά 12,3 τοις εκατό. Τα κέρδη προ φόρων αναμένεται να φθάσουν τα επίπεδα του προηγούμενου έτους.

Ο Όμιλος Würth κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις κυρίως στη
Γερμανία, όπου αυξήθηκε κατά 14,0 τοις εκατό, ανακοινώνοντας 4,4 δισ. ευρώ
πωλήσεις. Η Adolf Würth GmbH & Co KG κατέχει μια σημαντική συμβολή σε αυτό
αποτέλεσμα. Η μητρική εταιρεία του Ομίλου αύξησε τις πωλήσεις της κατά 13,2 τοις εκατό
σε 1,2 δισ. ευρώ. Στα πλαίσια της προώθησης αυτής της δυναμικής ανάπτυξης και
στο μέλλον, περαιτέρω επενδύσεις έγιναν στη τοποθεσία Künzelsau της εταιρείας. Στις 6 Δεκεμβρίου 2011, τοποθετήθηκε ο θεμέλιος λίθος του πιο αποδοτικού και πιο σύγχρονου κέντρου διανομής του Ομίλου Würth. Ο όγκος της επένδυσης αυτού του έργου ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ. Η επέκταση του διοικητικού κτηρίου στο Künzelsau θα ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2012.

Το λειτουργικό αποτέλεσμα του 2011 αναμενόταν να ξεπεράσει το περσινό
επίπεδο κατά περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ; ωστόσο, έχει επηρεαστεί αρνητικά
από τις απώλειες στον τομέα της ηλιακής παραγωγής, ιδίως όσον αφορά την αποχώρηση από αυτή την δραστηριότητα. Ως εκ τούτου, εκτιμάται ότι το λειτουργικό αποτέλεσμα του 2011 θα φτάσει στα ίδια επίπεδα του προηγούμενου έτους.
(2010: 385 εκατ. ευρώ).

Ο αριθμός των εργαζομένων αυξήθηκε κατά 3.680 σε 66.113. Το γεγονός ότι σχεδόν το ήμισυ του συνόλου του εργατικού δυναμικού της Würth, λειτουργεί ως σύμβουλοι πωλήσεων στην αγορά, αντανακλά την ισχυρή εστίαση της εταιρείας στον τομέα των πωλήσεων. Στη Γερμανία, επιπλέον 1.446 εργαζόμενοι προσλήφθηκαν.
"Το 2012, επίσης σχεδιάζουμε διψήφια αύξηση πωλήσεων για τον Όμιλο ", ανέφερε ο Robert Friedmann, Πρόεδρος του Κεντρικού Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Würth.
"Μόνο η παγκόσμια οικονομική κατάσταση μπορεί να αμαυρώσει αυτές τις ελπίδες." Αυτή η μεγάλη ανασφάλεια όσον αφορά την περαιτέρω πορεία της κρίσης του ευρώ καθώς και
οι συνέπειές της για την Ευρωπαϊκή Νομισματική Ένωση, θέτει σε δοκιμασία την οικονομική ανάπτυξη. Το 2012 παρ’ όλα αυτά θα είναι ωστόσο μια πολύ σημαντική χρονιά για τον Όμιλο Würth: Ο Όμιλος προτίθεται να παράγει πωλήσεις 10 δισ. ευρώ για πρώτη φορά.

Η εταιρεία πρόκειται να δημοσιεύει τα ετήσια οικονομικά στοιχεία του Ομίλου για το οικονομικό έτος 2011, στην ετήσια συνέντευξη Τύπου στις 10 Μαΐου, 2012.


Σχετικά με τον Όμιλο Würth

Ο Όμιλος Würth είναι παγκόσμιος ηγέτης στη βασική του δραστηριότητα, το εμπόριο στα υλικά σύνδεσης και στερέωσης. Σήμερα αποτελείται από περισσότερες από 400 εταιρείες σε 84 χώρες και έχει πάνω από 66.000 εργαζόμενους. Περίπου 30.000 εργαζόμενοι είναι μόνιμα απασχολούμενοι αντιπρόσωποι πωλήσεων. Σύμφωνα με την προκαταρκτική ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων, ο Όμιλος Würth παρουσίασε 9.7 δισ. ευρώ πωλήσεις κατά το οικονομικό έτος 2011.

Στη κύρια επιχειρηματική δραστηριότητα, η γκάμα των προϊόντων για τα επαγγέλματα και τη βιομηχανία περιλαμβάνει πάνω από 100.000 προϊόντα: από βίδες, εξαρτήματα και βύσματα σε εργαλεία, χημικά-τεχνικά προϊόντα και εξοπλισμό ατομικής προστασίας.

Η συγγενείς εταιρείες του Ομίλου, οι οποίες είτε λειτουργούν σε αγορές που γειτνιάζουν με την κύρια δραστηριότητα ή σε διαφοροποιημένες επιχειρηματικές αγορές, ολοκληρώνουν την γκάμα, προσφέροντας προϊόντα για Καταστήματα DIY, υλικό για ηλεκτρικές εγκαταστάσεις, ηλεκτρονικά εξαρτήματα, όπως πλακέτες κυκλωμάτων καθώς και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.

Στον Όμιλο Würth απονεμήθηκε το γερμανικό βραβείο Logistics 2009 από την Ομοσπονδιακή Ένωση για το Logistik (Bundesvereinigung Logistik, BVL). Η εταιρεία έλαβε το βραβείο για την ανάπτυξη συστήματος προσαρμοσμένης εφοδιαστικής αλυσίδας, το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες μεμονωμένων ομάδων πελατών. Αυτό αποδεικνύει ότι η εταιρεία δεν έχει μόνο σκοπό να προσπαθεί να ικανοποιεί τους πελάτες, αλλά να τους εμπνέει με αισιοδοξία, δυναμισμό και αίσθημα ευθύνης.
Η απαίτηση και προώθηση της απόδοσης είναι σταθερά ενσωματωμένη στην εταιρική κουλτούρα της Würth.