Καινοτομίες

Η Würth καινοτομεί!

Από την αρχή της ανάπτυξης των προϊόντων και του brand τη δεκαετία του 1970, η Würth επικεντρώνονταν πάντα στο να πουλάει προϊόντα με πραγματική αξία χρήσης για τον πελάτη, χάρη στις συχνές καινοτομίες της. Μεταξύ άλλων, αναπτύχθηκε μία νέα γενιά βιδών με έναν εξαιρετικό οδηγό βιδώματος – η βίδα ASSY® με τον πατενταρισμένο οδηγό AW®.

Η εστίαση μας πάντα ήταν στο να δίνουμε προσοχή στις ανάγκες των πελατών και εν συνεχεία να αναπτύσσουμε νέα καινοτόμα προϊόντα. Η φράση “Είμαστε οι υπάλληλοι των πελατών μας”, αποτελεί κεντρική ιδεολογία του Prof. Reinhold Würth. Τις τελευταίες δεκαετίες, η εταιρική κουλτούρα έχει επηρεαστεί αποφασιστικά από αυτή τη στάση και έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο βασικές αξίες του Ομίλου Würth.

ASSY® 3.0 – η νέα γενιά βιδών για εξαιρετικά αποτελεσματικές συνδέσεις ξύλων - παρουσιάστηκε στην αγορά το 2008.

Ήδη από τα πρώτα βήματα της ανάπτυξής της, η Würth ως εμπορική επιχείρηση ξεκίνησε όχι μόνο να πουλάει, αλλά και να αναπτύσσει και να κατασκευάζει δικά της προϊόντα. Η κινητήριος δύναμη πίσω από αυτήν την εξέλιξη, η οποία φάνταζε ασυνήθιστη για έναν έμπορο, ήταν ο Prof. Reinhold Würth. Το 1958, εξέπληξε τους υπαλλήλους του με την ανακοίνωση: “Από εδώ και στο εξής, θα παράγουμε βίδες μόνοι μας! ”. Το Νοέμβριο του ίδιου έτους, η παραγωγή ξεκίνησε στο υπόγειο του κτηρίου της εταιρείας στο Künzelsau.

Αυτό υπήρξε η απαρχή για μία νέα εποχή στην ιστορία της εταιρείας: Ένα συγκεκριμένο τμήμα της γκάμας των προϊόντων που πωλούσε η Würth εκείνη τη χρονική περίοδο, παραγόταν από την ίδια την εταιρεία και έπαψε πλέον να προέρχεται από τρίτους προμηθευτές. Αυτό έκανε εφικτό να παραδίδουμε ταχύτερα και να αντιδρούμε πιο ευέλικτα στις παραγγελίες των πελατών μας. Η απόφαση του Prof. Reinhold Würth να προσθέσει την παραγωγή βιδών στην εμπορική επιχείρησή του, οδήγησε σε μία αξιοσημείωτη ανοδική τάση της τότε νέας εταιρείας. Σήμερα, αυτή η παραγωγή βιδών λειτουργεί κάτω από την επωνυμία WG Schraubenwerk Gaisbach GmbH και έχει την έδρα της στο Waldenburg κοντά στο Künzelsau.

Μία από τις στρατηγικές που αναπτύχθηκε διεξοδικά στην εταιρεία από τα μέσα της δεκαετίας του 1970, ήταν μία νέα στρατηγική προϊόντων: Το 1975, η Würth ξεκίνησε να αναπτύσσει δικά της προϊόντα και να τα πουλάει με το Würth brand. Ο Prof. Reinhold Würth είχε βαθιά επιρροή στην παρουσίαση νέων αντιλήψεων στο πεδίο αυτό, καθώς δημιούργησε ένα εσωτερικό Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D). Το εταιρικό brand ZEBRA® δημιουργήθηκε για υψηλής αξίας προϊόντα – η ποιότητα των οποίων ήταν ανώτερη της ποιότητας που έβρισκε κανείς συνήθως στην αγορά. Πρώτα από όλα, η Würth λάνσαρε στην αγορά σφιγκτήρες, ελικοειδή τρυπάνια, αυτόματα μηχανήματα δεσίματος καλωδίων, χημικά-τεχνικά προϊόντα, καθώς και ένα πρόγραμμα εργαλείων – όλα κάτω από το νέο brand όνομα. Έκτοτε, η γκάμα προϊόντων με το ZEBRA® brand έχει συστηματικά αναπτυχθεί περαιτέρω. Σήμερα, τα προϊόντα ZEBRA® ανήκουν στα top brand της Würth. Η ειδική ποιότητά τους υπογραμμίζεται από τη δέσμευση “100% ποιότητα, 0% σχόλια”: Εάν ένας πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με ένα από αυτά τα προϊόντα, του το αντικαθιστούμε χωρίς ούτε ένα σχόλιο.

Επίσης, η Würth έχει βραβευθεί για τον πρωτοποριακό και εργονομικό σχεδιασμό προϊόντων το 2011 και το 2012 με το διεθνές βραβείο σχεδιασμού προϊόντος Red Dot Design, το οποίο απονέμεται από το Design Zentrum Nordrhein Westfalen στο Essen της Γερμανίας.


Τα καινοτόμα προϊόντα της Würth βασίζονται στην εμπειρία της τεχνογνωσίας και την ανάπτυξη πρωτοποριακών καινοτόμων ιδεών και αποτελούν στρατηγικό κομμάτι της ευρείας γκάμας των πάνω από 100.000 προϊόντων. Στη σελίδα αυτή θα βρείτε παραδείγματα πολλών καινοτόμων κατηγοριών προϊόντων, καθώς και μοναδικών προϊόντων της Würth.